Hirdetés

"Only the dead have
seen the end of war."

(Anyázni meg itt lehet:
katpolblog@gmail.com)

Utolsó kommentek

Hirdetés

Facebook

Bullshit Hunting Season

Cikkek

  • KatPol Kávéház CX. - A nagy aszteroidarablásPodcastunkban ma ott vesszük fel a fonalat, ahol a 81. adásban letettük. Vendégünk ezúttal is a Spacejunkie nevű, űrutazással és űrkutatással foglalkozó, magyar nyelvű Youtube-csatorna egyik alapítója...
  • KatPol Kávéház CIX. - A tisztelendő anya,,Henrik, ha mint király kormányozol .... . . én. s tízezer boldogtalan hazánkban,Nem hagy halálát gyászoló özvegyet ... "("VI. HENRIK" II. FELV. 6. SZÍN. VAS ISTVÁN FORD.) „Szent angol vér trágyázza...
  • KatPol Kávéház CVIII. - CsodavárásAmikor 2022 elején adást közöltünk le az új, Villeneuve-féle Dűne adaptációról, ígéretet tettünk, hogy a 2. résszel is foglalkozni fogunk. Ne mondja senki, hogy nem tartjuk meg az ígéretünket: ez a...
  • KatPol Kávéház CIV. - Egy depresszív csataAz 1415-ös Agincourt-i csata tipikusan az a fajta drámai esemény volt, amelynél kb. a hadtörténelem iránti érdeklődés felkeltésére alkalmas minden elképzelhető olyan részlet adott volt, ami egy...
  • KatPol Kávéház XCV. - Rekt konstrukcióPodcastunkban többször foglalkoztunk már az amerikai polgárháború kérdéskörével, annak kulturális hatásaival és ábrázolásaival, a legismertebb filmektől kezdve (pl. a Gettysburg) egészen az idehaza...

Címkék

1.vh (8) 18+ (1) 2.vh (92) afganisztán (53) ajanlo (50) albánia (6) algéria (6) államkudarc (16) al jazeera (6) al kaida (23) amerikai polgarhaboru (5) argentína (3) atom (39) ausztria (11) azerbajdzsán (5) bahrein (2) baltikum (2) belarusz (3) belgium (2) bizánc (3) bolívia (1) brazília (3) britek (56) bulgária (5) chile (1) ciprus (1) coin (63) csád (6) csehország (10) dánia (2) dél afrika (4) demográfia (6) díszszemle (9) ecuador (2) egyenruhák (23) egyiptom (9) el salvador (3) ensz (20) eritrea (2) észak korea (1) etiópia (8) eu (12) évforduló (29) fakabát (3) fegyverseft (39) felkelés (24) filmklub (50) franciák (39) fülöp szigetek (1) fürtös bomba (2) gáz (9) gáza (10) gazprom (5) gcc (2) gerillaháborúk (29) görögök (6) grúzia (15) hadiipar (31) haditengerészet (25) hadsereg a politikában (40) haiti (1) hamasz (6) hearts and minds (7) hezbollah (12) hidegháború (42) hollandia (2) honduras (4) horvátok (1) humor (24) india (17) indonézia (16) irak (67) irán (72) izland (1) izrael (107) japánok (27) jemen (11) jordánia (7) kalózok (9) kambodzsa (5) kanada (1) karthágó (1) kazahsztán (6) kémek (7) kenya (3) képrejtvény (3) keresztesek (5) kézifegyverek (9) kína (86) kirgizisztán (3) knn (275) kolumbia (10) kongó (14) korea (21) koszovó (11) kuba (6) kurdok (8) légierő (50) lengyelek (11) libanon (45) libéria (6) líbia (15) macedónia (3) magyarország (42) magyarsajtó (30) malajzia (2) mali (7) málta (1) mauritánia (4) mexikó (4) migráns (6) moldova (3) mozambik (1) nabucco (7) namíbia (1) nato (18) ndk (6) németek (55) nicaragua (5) niger (5) nigéria (2) norvégia (3) olaszok (11) omán (1) örményország (5) oroszország (98) összeesküvés (5) pakisztán (31) palesztina (21) panama (3) peru (3) podcast (66) powerpoint (2) propaganda (65) puccs (11) rádió (44) rakéta (15) rakétavédelem (15) recenzió (14) repülőnap (3) róma (2) románia (6) spanyol polgárháború (3) sri lanka (13) SS (5) svédek (2) szaúdiak (12) szerbia (4) szíria (31) szlovákia (2) szolgálati közlemény (94) szomália (23) szovjetunió (71) szudán (16) tadzsikisztán (4) tank (42) terror (66) thaiföld (9) törökország (29) trónok harca (4) tunézia (1) türkmenisztán (8) uae (5) uav (6) uganda (5) új zéland (1) ukrajna (17) ulster (2) usa (168) üzbegisztán (2) választás (14) válság (4) varsói szerződés (11) vendégposzt (23) venezuela (4) video (34) vietnam (23) vitaposzt (7) wehrmacht (24) westeros (4) zamárdi (1) zimbabwe (4) zsámbék (1) zsoldosok (14)

[KNN] Ellenállók kérték - Aller Anfang ist Schwer

2009.11.08. 08:00 KatPol Blog

A különböző milíciák a világ minden szegletében hangulatos promóvideókat készítenek az Ügyről, az erejük fitogtatására és a gaz ellen elrettentésére. Most nálunk is született egy rendkívül impresszív bemutatkozóanyag a sogenannte "Betyárseregtől". Ennek apropóján egy kis játékra invitálnánk a kedves olvasókat - keressék meg a lehelletfinom különbségeket a magyar és a külföldi mozgalmak videói között.

Ungarischer Nazionaler Wiederstand 

Libanoni ellenállás:

Boszniai ellenállás:

 

Szerb ellenállás:

 

Szudáni ellenállás:

Koszovói ellenállás:

 

Csecsen ellenállás: 

(Kis segítség - milyen fegyverekkel, felszereléssel, szervezeti felépítéssel, taglétszámmal kell rendelkeznie egy milíciának a XXI. században, hogy joggal nevezhesse seregnek magát?)

36 komment · 1 trackback


| More

Címkék: humor propaganda knn

A bejegyzés trackback címe:

https://katpol.blog.hu/api/trackback/id/tr391507946

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nem mi írtuk: MDF Felszabadítási Front 2009.11.19. 10:08:28

Részlet a tegnapi Hírlapból:„Az MDF Felszabadítási Front elnevezésű új csoportja leváltaná Dávid Ibolya elnököt, és Makay Zsolt választmányi elnöknek adná át a pártvezetést. Az új csoportosulás egyelőre csak a belső MDF-es e-mail rendszerben...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juliusbond 2009.11.08. 08:34:08

hubaszdmeg...ez komoly ?

sajtosszenya 2009.11.08. 09:55:10

a betyársereg videoja sokkal viccesebb valószineleg ezzel akarják átvenni a hatalmat

Herbert_West 2009.11.08. 10:10:05

Rotflmao. Ennél konstruktívabbat erre azt hiszem nem lehet reagálni.

Márai Coelhó · anygyalszarny.blog.hu 2009.11.08. 10:44:49

A Betyársereg elsőre médiahacknak tűnik. Ami a fegyverzetet illeti, a tradicionális fokos/karikásostoron kívül leginkább Horton csigás számszeríj, Keserű Omerta gumilövedékes. Szigorúan legális eszközök. Ha ezek miatt az idióták miatt mégis betiltanák az airsoftot, a számszeríjat és a gumilövedékes pufkát, akkor nagyon morci leszek. Kéne már egy post, hogy nálunk vajon az Európában általánosan elfogadott 15 Joule-os légpuskához miért kell fegyvertartási engedély és miért visz be a rendőr, ha Drazsé farkánál hosszabb pengéjű kést van nálam önvédelmi célra. És miért nem tarthat a tanyáján rettegve élő paraszt egy vadászpuskát (rejtve nem viselhető), hogy megvédje magát, ha legközelebb őt találja meg a fojtóhurokkal ölő betörőbanda. És miért nem hagyja az állam, hogy az emberek megvédjék magukat, ha a rendőrség nem képes fenntartani a közbiztonság látszatát sem. Pfff.

Gildor Inglorion · http://gildorblog.blogspot.com 2009.11.08. 10:54:47

azért arkántigiéknél komoly az a jelenet, amikor a tank gurul előre, és a katonák kettesével a lánctalp elől a has alá hengerednek...

Gildor Inglorion · http://gildorblog.blogspot.com 2009.11.08. 10:56:42

coelhó: nem ismered meg a középső betyárt? :) mindenesetre a számszeríjat remélem nem tiltják be...

Strelok! 2009.11.08. 11:52:04

@Legjakabb:
A betyársereg nem hack, elég régóta léteznek már.

Kullancs1983 2009.11.08. 12:59:16

Azok ott nem "arkantigiék" hanem a részben a Frankie Fiai, részben a (roppant kreatív nevű) Szuper Tigrisek kemény magjából fölállított ún. Vörös sapkák, amit Arkan egyik alvezére vezetett, de a BM beavatkozó csoportja volt, minden létező hivatalos állami, azaz rendőrségi, katonai és titkosszolgálati támogatással. A Betyársereg meg ettől nagyon messze van, és szerintem ugyanilyen messze is marad... Vigasztalásul:

www.youtube.com/watch?v=fpfuki58Vf8&feature=related

Nebameg 2009.11.08. 19:06:00

Hálistennek, h a betyárok nem hasonlítanak egyik utánuk következő videóra sem! Fasza lenne, ha elkezdenének robbantgatni...... És a magyar lelemény megint nem ismer határokat, hiszen fokost, meg ostort csak ők használnak, a többiek a már unalomig mutogatott aut.fegyverekkel menőznek:))))

Első Osztályú Huszárkapitány 2009.11.09. 10:09:35

Ezeknél a mozgalmaknál nem szabad elfeledkeznünk arról, hogy mi volt a kiváltó ok, amiatt létrejöttek.

A betyárok egy belpolitikai, rendészeti deficit (véleményem szerint elsősorban a közbiztonság sohasem látott mértékű romlása) miatt érezték azt a kéztetést, hogy kicsit többet kellene testületileg a harcművészeteket gyakorolni. Ezért Márai Coelhóval egyetértek. Természetesen az idegenszívűség (cigány, zsidó, amerikai bankár, stb.) is egy örökzöld, jelen kis promó anyagban is feltüntetett téma, de talán nem ez jelenti a túlsúlyt és meggyőződésem, hogy az egyre növekvő társadalmi elfogadottság is az előző és nem az utóbbi ok okán tapasztalható.

Az UCK, Arkan Tigrisei, stb. pedig háborús körülmények szülöttei. Azért ez jelentős különbség.

Ha már itt tartunk, akkor azt szeretném megkérdezni, hogy amikor Pintér volt a belügyminiszter, hogy hogy nem volt Betyársereg toborzó, de még pisszenés sem ebben az országban a csúnya fiúk részéről. Pedig akkor is volt Blood&Honor masírozási kezdeményezés. Nem lehet mégiscsak igaz az, hogy akkor volt egy politikai szándék, ami találkozott némi rendőri szakmai hozzáértéssel? Ma meg se politikai szándék, se rendőri hozzáértés? Hm?

szomszédsrác 2009.11.09. 10:23:50

bosnyákokat azért nehéz komolyan venni ahogy szaladgálnak fel alá a cuki kis fehér pizsijükben :D

Tilikov (törölt) 2009.11.09. 12:02:48

Ez a video profi cucc, legalábbis az animációk tényleg igényesek, viszont hogy ez a betyársereg mégis mit akar elérni fokossal meg ostorral, azt elképzelni sem tudom.

Ez a rossz duma, hogy az ilyen tökkelütöttek a "közbiztonság soha nem látott romlása" miatt alakulnak meg, szerintem hiteltelen. Attól, hogy sokan mondogatják ezt manapság, attól még nem lesz alapja, vagy ha valaki tényleg ezt gondolja, akkor legyen már szíves csatolni az érveléséhez olyan dokumentumot, amely bizonyítja, hogy ma tényleg több erőszakos bűncselekmény van itthon, mint általában.

Egyes pártok és betyár- meg egyéb seregek ezzel akarnak népszerűséget szerezni, de mégis miért kéne nekem attól biztonságban érezni magam, hogy ilyen idióták az erdőszélen Rózsa Sándorosat játszanak?

bz249 2009.11.09. 12:25:28

@Tilikov: "Egyes pártok és betyár- meg egyéb seregek ezzel akarnak népszerűséget szerezni, de mégis miért kéne nekem attól biztonságban érezni magam, hogy ilyen idióták az erdőszélen Rózsa Sándorosat játszanak?"

Vagyis szar a kozbiztonsag, mert kulonben mar reg szerteszejjel vertek volna a keson szuletett Rozse Sondoroket.

vészmerülés 2009.11.09. 14:08:01

A csecsen videó mintha 40 évvel ezelőtt készült volna...

SchA · http://katpol.blog.hu 2009.11.09. 17:42:53

@Első Osztályú Huszárkapitány:

"A betyárok egy belpolitikai, rendészeti deficit (véleményem szerint elsősorban a közbiztonság sohasem látott mértékű romlása) miatt érezték azt a késztetést"

Ez igaz, de Libanonnal példálózva hozzátenném, hogy ott is a közbiztonság drasztikus zuhanásával (ami persze némileg eltérő okok miatt következett be, mint Magyarországon) kezdődött a milíciák megjelenése.

Ha az állam nem képes a feladatai ellátni - többek között a polgárai biztonságát szavatolni - akkor előbb-utóbb megjelennek olyan szervezetek, amelyek az állam helyett elvégzik azokat, de cserébe maguknak követelik az állami szuverenitás egy részét.

SchA · http://katpol.blog.hu 2009.11.09. 17:57:03

@Tilikov:

"Attól, hogy sokan mondogatják ezt manapság, attól még nem lesz alapja, vagy ha valaki tényleg ezt gondolja, akkor legyen már szíves csatolni az érveléséhez olyan dokumentumot, amely bizonyítja, hogy ma tényleg több erőszakos bűncselekmény van itthon, mint általában."

Nem egyszerű dolog, mert
- minimum 15-20 évet, de inkább többet lefedő bűnözési statisztikák kellenének
- csak egy szakértő tudná megbecsülni, mennyi a vagyon/személy ellen elkövetett, de viszonylag kis súlyú bűncselekmény (könnyű testi sértés, "uborkalopás"), amit nem jelentenek be, mert reménytelen, hogy a rendőrség bármit is fog kezdeni velük
- az előzőhöz, ha be is jelentik, akkor is érdekes lenne tudni, milyen arányban minősíti át a rendőrség a bűncselekményeket (rablás -> zsarolás, testi sértés -> garázdaság, stb), hogy kozmetikázzák a statisztikát

5 perc googlelal ezeket találtam
crimestat.b-m.hu/

www.bunmegelozes.hu/eszkoztar/index.php?pid=5

SchA · http://katpol.blog.hu 2009.11.09. 18:01:06

@vészmerülés:

"A csecsen videó mintha 40 évvel ezelőtt készült volna... "

Hangulat - MVH, 64 évvel ezelőtt
Képek az első, és második csecsen háborúból
1994–1996, 1999–2009 (hivatalos orosz lezárás).

Ezt a 40 évet nem értem.

vészmerülés 2009.11.09. 18:31:45

@SchA: A "speciális" képi effektusokra (fekete-fehér felvétel, függőleges csíkok, stb) céloztam a 40 évvel.

Első Osztályú Huszárkapitány 2009.11.09. 19:39:23

@SchA:

"Ha az állam nem képes a feladatai ellátni - többek között a polgárai biztonságát szavatolni - akkor előbb-utóbb megjelennek olyan szervezetek, amelyek az állam helyett elvégzik azokat, de cserébe maguknak követelik az állami szuverenitás egy részét."

Hát ezt mondom én is, csak én azt a szép szót használtam, hogy "belpolitikai, rendészeti deficit".
:-)

Tilikov

"Attól, hogy sokan mondogatják ezt manapság, attól még nem lesz alapja, vagy ha valaki tényleg ezt gondolja, akkor legyen már szíves csatolni az érveléséhez olyan dokumentumot, amely bizonyítja, hogy ma tényleg több erőszakos bűncselekmény van itthon, mint általában."

Mégha meg is vádolnak néhányan demagógiával én felhoznám Szögi Lajost, Marian Cozmat, tompai tanyán napokban kivégzett családot, az elmúlt évben sörétes puskával kivégzett roma áldozatokat. Folytassam még? Ezek csak azok az esetek, amelyek a média ingerküszöbét is elérik és már kiverik az összes biztosítékot! Ezek nem szerelemféltéses vagy emós halálesetek...

Egyébként az egyre erősödő civil erőszak érdekes módon nem csak minket, hanem Németországot is erősen érinti. Persze arrafelé több hírhedt bevándorló gettó is van (pl. Neuköln), ahol - főleg szociális és nem faji okokból - a "gyúlékony elegy" ki-ki csap. Szóval, ha olvastatok a közelmúltban német sajtót, akkor tudhatjátok, hogy nemrég Szögi Lajos módjára tizenéves suhancok vertek agyon egy tisztességes vállalkozót, aki a kisebb gyerekek kirablását akarta megakadályozni. Ott is állandó probléma a jogos védelem arányos alkalmazása. Nemrég írt a Spiegel egy olyan srácról, aki azért ül előzetesben, mert egy éjszaka, amikor körbállták a metróban és nem a menetrend felől érdeklődtek, akkor egy pénzcsipeszkéssel nyakon szúrta az egyik támadóját, aki ebbe majdnem belehalt. "Röhej" volt olvasni, ahogy a pulpitusról, szép fűtött tárgyalóteremben elemezgette az első fokú bíróság, hogy miért és hogyan lépte túl az "arányosság elvét".

Hopp! Egy kicsit már off, de helyrehozhatom vétkemet azzal a zárással, hogy ha a rendőrség tenné a dolgát, az igazságszolgáltatás pedig életszerűbb jogszabályok és jogértelmezések mellett kezelné a jogos védelem szabályait, ami annyiban változott legutóbb, hogy többé nem köteles kitérni az áldozat a támadás elől , akkor ezek a betyár gyerekek maximum valami paintball csapatot erősíthetnének, mert senki nem venné őket komolyan?

Ja, és még egy. Hallottátok, hogy Kaiser Edét felmentették az összes móri vádpont alól. Más miatt elítélték, mert volt a rovásán, de nem a móri tömegmészárlás. Akkor hol is vannak, kik is voltak, akik családanyákat és apákat öltek halomra az Erste Bank fiókjában???

Monarch (törölt) 2009.11.09. 20:15:38

Lehet, hogy ha az allam nem kepes ellatni a feladatait, blabla, de Magyarorszagon nem kiugroan rossz a helyzet, viszont a betyarsereg es a bohocgarda egyarant kiugroan alkalmatlan arra, hogy beugorjon az allam helyere.

En amugy benne lennek egy normalis milicia megszervezeseben, csak perpill kulfoldon elek, de megjobban orulnek, ha hazakoltozesem utan mar lenne normalis tartalekos honvedsereg, ami nem bohoc es nem debil szeljobber ideologiat vall. De ha az nincs, tenyleg lehet csinalni egyet.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2009.11.09. 23:09:50

Az a gond, hogy mostanra a bejelentett bűncselekmények és szabálysértések száma az elkövetettekéhez képes drasztikusan lecsökkent. (Gyengébbek kedvéért: a legtöbb ember, aki egyszer végigcsinált egy eredménytelen és saját életét megnehezítő procedúrát [ami a feljelentéssel indul], az többnyire nem szopatja meg magát újra)

Ez a betyárvideó meg érdekes. Inkább néz ki úgy, mint egy stratégiai vagy kalandjáték intro-ja. Folytatódhatna úgy, hogy jön az aktuális feladat, a következő pálya leírása.
És most halljuk ugyanezzel a hanggal, ugyanebben a stílusban:
"A felgyülemlett feszültség falud közelében kitörni készül. A faluszéli putrik néhány családja megindult a körzeti megbízott háza irányába. A környék tisztes polgárai rettegve hívták segítségül a betyársereget, melynek hű tagjai segítségedre lesznek a béke helyreállításában. Védd meg faludat, védd meg hazádat!"

Kendan 2009.11.10. 10:05:30

@Első Osztályú Huszárkapitány:
"Ja, és még egy. Hallottátok, hogy Kaiser Edét felmentették az összes móri vádpont alól. Más miatt elítélték, mert volt a rovásán, de nem a móri tömegmészárlás. Akkor hol is vannak, kik is voltak, akik családanyákat és apákat öltek halomra az Erste Bank fiókjában??? "

konteo.blog.hu/2009/01/11/a_mori_nyolcas_gyilkossag

Tilikov (törölt) 2009.11.10. 11:18:06

@SchA: A statisztika szerint 2005 óta stabil, enyhén csökkenő az erőszakos bűncselekmények száma. Az, hogy ezt mennyire kozmetikázzák meg csak spekuláció. Spekulálni lehet azt is, hogy a felét eltagadják, a másik felét meg ők követik el, vannak akik ezt is készséggel elhinnék. De ez a vizionált, kirobbanni készülő polgárháborús állapot szerintem akkor is BS.

@Első Osztályú Huszárkapitány: A demagógia tényleg adott, és manapság egyáltalán nem kellenek kirívó esetek, hogy elérjék a média ingerküszöbét. Belegondoltál már abba, vajon mennyi köze van a "jujj de félünk, de van is mitől" jellegű közhangulatnak ahhoz, hogy ma már több olyan médium is van amelynek a profilja, hogy tematikusan összegyűjti az erőszakos (főleg roma) bűncselekményeket, még a legutolsó kis falusi pofozkodásokat is. Nem mintha eddig ne lettek volna ilyen esetek, de ha már naponta kapja az ember az infót ezekről készre sütve, ideológiával megfűszerezve, akkor a kevesebből is több lesz.

Nézd meg te is a BM statisztikát, szerintük nem hogy nem nőtt, hanem csökkent az erőszakos bűncselekmények száma. Tudom, ez az ÁVH mögött álló magyarellenes komenista zsidók propagandája, de én valamiért mégis inkább hiszek nekik, mint a szittya-betyár-kurucoknak, akik ostorral és baltával akarják megvédeni az én (?) biztonságomat.

Tilikov (törölt) 2009.11.10. 11:53:13

UPDATE: A ragály máris fertőz. Amíg nálunk alakulgat a Rózsa Sándor alakulat, addig a szomszédban az ottani betyárvezér, Juraj Jánosík dicső emlékét porolták le.
nol.hu/kulfold/ajanlo/magyarokra_vadaszik_a_szlovak_rozsa_sandor

Érdemes elolvasni a hozzászólásokat is. A széljobber ideológiával megvert kommentbetyárok lelkiállapotának riasztó kórképe, a leendő betyársereg szellemi színvonalának fokmérője.

vészmerülés 2009.11.10. 14:00:19

@Tilikov: Majd ha jönnek a marhavagonokról meg a mezőgazdasági munkásokról tudósító cikkek valamelyik híroldalon, akkor is lehet pörögni a hozzájuk tartozó kommentek iq szintjén...

Első Osztályú Huszárkapitány 2009.11.10. 18:24:17

@Tilikov:

Elismerem, hogy a média felelőssége óriási (mikor jön már az a felismerés, hogy a lég-, talaj- és vízszennyezés mellett létezik a mentális- illetve médiaszennyezés is) és mivel díjazom a posztírók és kommentelők erőfeszítéseit, valamint szeretem a fair playt, ezért megnéztem a BM linket és én is úgy látom, hogy 2005-2009 távlatában a bűncselekmények száma csökkent. Most egy kicsit mosdatva a szerecsent, hadd mondjam azt, hogy egy dolog a statisztika és egy külön dolog a biztonság érzet. Ez utóbbi, statisztika ide vagy oda, szerintem a bányász béka alsó fertályát nyaldossa.

Egyébként meg minden kirekesztő ideológiától szeretnék elhatárolódni, még mielőtt a fő demagóg címét elnyerném, mert a legnagyobb történelmi fordulópontjainknál mindig is ott voltak a magyar szívvel gondolkodó és cselekvő, illetve később magyarrá vált "idegenek", akár honfoglalásról volt szó, akár az 1848-as forradalmunkról.

Egyébként pl. ott van Zorán ő szerb származású. Ha jól emlékszem, akkor ő a testvérével Dusannal még Belgrádban születtek és Tito elől menekültek gyerekkorukban Magyarországra és mondja valaki, hogy nem a legnagyobb magyarok közé tartoznak. Úgy, ahogy egy Petrovics nevű, szintén szerb származású fickó, miután Petőfire magyarosított. Bennük is megtestesül a magyar csoda. Itt van egy kis nép Európa közepén és aki idejön, az nem "China Town"-t meg, "Bunyevác Town"-t alapít gettó módszerekkel, hanem beolvad és többnyire hozzáadott értéket termel. Ez igenis csoda! Ezért létezünk még. Az Aradi 13 vértanúból 7 volt magyar. A honfoglaló nemzetségekből is négy volt egyértelműen magyar ("megyer") nyelvű és Árpád nemzetségével teljesen azonos nyelvet beszélő. Ja és tegnap a metróban láttam egy kínai tinédzsert, aki gyönyörűen beszélt magyarul és együtt nevetgélt más lányokkal. Ezért nem szeretem, amikor a Jobbik és feltehetően az ő ideológiai uszályában nevelkedett betyársereg azt mondja, hogy Magyarország a magyaroké. Nem! Magyarország a magyar szívvel, Magyarországért tevő, lehetőleg magyarul is beszélő embereké! Függetlenül a bőrszíntől, szexuális és vallási beállítottságtól!

Ezen beállítottság miatt, ha a weimarizálódás nem indul be kis hazánkban, szerintem a Jobbik és a betyársereg be fog ragadni egy 10-20% közötti támogatottságnál és soha nem lesz olyan nagy párt, mint a Fidesz. Képzeljétek viszont el, ha egy magyarul beszélő kínai és néger csajszi is odaállna a Morvai Krisztina mellé és ékes magyarsággal mondanák, hogy együtt építjük Magyarországot a régi magyar értékekre alapozva, az igen! Akkor lefoszlana róluk a szélsőségesen nacionalista bélyeg és kormánytényezőként még a betyár és gárda sereg is átválthatna csendőrségbe és a rendet akaró magyarok is elégtételt érezhetnének.

Na?! Mit szóltok hozzá? Ez már azért vízió a javából, nem?

SchA · http://katpol.blog.hu 2009.11.10. 19:34:06

@Tilikov:

"A statisztika szerint 2005 óta stabil, enyhén csökkenő az erőszakos bűncselekmények száma."

Már én is meg más kommentelők is hangot adtak a kétségeiknek azoknak a statisztikáknak a kapcsán, de
erre mondtam, hogy mindenképp hosszabb időszakot kell nézni, mint 3-4 év (vagyis kb. egy választási ciklus). A második linken, amit küldtem van egy két 1990-ig visszamenő kimutatás, ami nem sok okot ad a derűlátásra.

"De ez a vizionált, kirobbanni készülő polgárháborús állapot szerintem akkor is BS."

Az etnikai alapú polgárháborúk nem kirobbanni fognak Európában, hanem szépen lassan "felparázslani". De persze nem jövőre, és csak számos előfeltétel teljesülése esetén.

Mi nem a Blikk magazin vagyunk, hogy a háborúval riogassuk az áltagmaunikasó-nézőt, csak halkan megjegyeznénk, hogy egy realista kat/biztpol tervezésben szokás számolni az ilyen, egyenlőre csekély eséllyel bekövetkező, de katasztrofális eseményekkel járó eseményekre, és nem árt megtenni bizonyos óvintézkedéseket/előkészületeket.

Sakk Matt 2009.11.10. 21:26:06

OFFTOPIC (bár nem teljesen):
Nem akartok valamit összedobni Mihail Tyimoféjevics Kalasnyikov kilencvenedik születésnapja alkalmából? Kalasnyikov apó azért csak letett valamit az asztalra...

Tilikov (törölt) 2009.11.11. 10:23:38

@Első Osztályú Huszárkapitány: "Most egy kicsit mosdatva a szerecsent, hadd mondjam azt, hogy egy dolog a statisztika és egy külön dolog a biztonság érzet. Ez utóbbi, statisztika ide vagy oda, szerintem a bányász béka alsó fertályát nyaldossa."

Szvsz ez is összefügg azzal, hogy ezek a "szerecsenek" alkalmatlanok arra, hogy gazdasági koncepciót dolgozzanak ki, vagy oktatási, tudományos, szociális, stb. programot. Legitimitásukat csak a fizikai erejükkel nyerhetik el, azzal hogy megvédenek minket, amihez persze az is kell, hogy legyen kitől megvédeni. Láthatóan nem érdekük, hogy jó legyen a közbiztonság (vagy annak látszata), mert akkor semmi szükség nem lenne gárdára meg betyárokra, akik az egyetlen aduik. Tehát még ha csökkenne is a bűnözés, nekik akkor is azt kellene mondani, hogy nő.

OFF
"A honfoglaló nemzetségekből is négy volt egyértelműen magyar ("megyer") nyelvű és Árpád nemzetségével teljesen azonos nyelvet beszélő."

Ezt honnan vetted? Tudtommal Konstantin íratta le a 7+1 magyar törzs nevét, de a nyelvükről nem nyújt adatokat.

Tilikov (törölt) 2009.11.11. 10:32:15

@SchA: Ha fel is parázslik is valami, az nem polgárháború lesz. Az itteni kisebbség messze áll a szervezettség azon fokától, hogy hadsereget szervezhessen amivel háborúzni lehet. Ha háború lenne, az csak egyoldalú lehet, mint a ww2 zsidóirtás. De én hiszem, hogy Európa már megtanulta a leckét és túllépett ezen. Szájháború biztos lesz, amit a hangos kisebbség vív, de igazi, srí lankai stílusú aligha.

Első Osztályú Huszárkapitány 2009.11.11. 18:50:53

@SchA:

"Az etnikai alapú polgárháborúk nem kirobbanni fognak Európában, hanem szépen lassan "felparázslani". De persze nem jövőre, és csak számos előfeltétel teljesülése esetén.

Mi nem a Blikk magazin vagyunk, hogy a háborúval riogassuk az áltagmaunikasó-nézőt, csak halkan megjegyeznénk, hogy egy realista kat/biztpol tervezésben szokás számolni az ilyen, egyenlőre csekély eséllyel bekövetkező, de katasztrofális eseményekkel járó eseményekre, és nem árt megtenni bizonyos óvintézkedéseket/előkészületeket. "

Egyetértek SchA-val.

Sokáig én is úgy gondolkodtam, mint Tilikov, de az egyik haverom felhívta a figyelmemet arra az apró történelmi tényre, hogy a napóleoni háborúk idején nem gondolta a magyarság, hogy a tót atyafiak - nem is olyan nagy történelmi távlatban, azaz 100 év múlva - azzal állnak elő, hogy kérem tessék nekünk (Cseh-)Tótországot etnikai és területi alapon megalapítani. A XIX. század elején a magyar politikai elit is azt mondta volna, hogy "Az itteni kisebbség messze áll a szervezettség azon fokától, hogy hadsereget szervezhessen amivel háborúzni lehet."

Egyébként azt kívánom, hogy Tilikovból a próféta beszéljen, amikor olyanokat jelent ki, hogy "Európa már megtanulta a leckét és túllépett ezen." Mert számomra az egyetlen és legfontosabb előnye az EU-nak az, hogy megelőzi a tagállamok közötti és talán a tagállamokon belüli háborút. Nekem minden ezen minimum követelmény feletti dolog: vámunió, közös pénz, együttműködés a madárgyűrűzésben, stb. már csak hab a tortán.

A szlovákiai Sólyom incidens és egyéb nem csituló magyar ellenes eseményeket tekintve viszont már nem vagyok annyira optimista. Nyugat-Európa úgy gondolom, hogy az olyan apró hülyeségek ellenére, mint a vallon-flamand, spanyol-baszk-katalán, stb. ellenségeskedések, tényleg túlléptek a történelmi sérelmeiken, ez viszont az új EU-10-re nem igaz, még kevésbé az ajtóban toporgókra. Lásd szerb külügyminiszter kijelentése, miszerint nem akar a törökökkel egy előszobában létezni, hisz 500 éven át harcoltak egymás ellen.

Első Osztályú Huszárkapitány 2009.11.18. 17:48:30

Az előző bejegyzésem utolsó bekezdésében megfogalmazottakra éppen most találtam egy ide vonatkozó katpol.blogos idézetet. Gondoltam beszúrom ide.

"[KatPol]: Ön szerint hosszú távon a közép-kelet-európai országoknak saját közös harckocsitípust kell kifejleszteni. Mely országoknak, hadiipari cégeknek kellene (fő) szerepet vállalnia egy ilyen közös projektben?

[L.G.]: A Visegrádi országok NATO és EU csatlakozása nem úgy alakult, mint ahogy azt az ezredfordulón többen gondolták (gondoltuk). A szoros, regionális gazdasági, biztonsági és politikai érdekközösség nem alakult meg, ezért a fenti kérdést már nem tartom realitásnak."

Bizony, bizony...

ScoTTThun · http://candc.blog.hu 2011.04.23. 13:50:12

@Első Osztályú Huszárkapitány: Hát...a NATO feladatrendszere komoly átfedésben van az EU katonai törekvéseivel, ezért IS érdemes nem megfeledkezni az EDA-ról.

Első Osztályú Huszárkapitány 2011.04.26. 21:54:21

@ScoTTThun:

Örömmel vettem a reagálásodat! Egyrészt, mert jó ha majdnem két év távlatából még hozzászólnak az emberhez, másrészt pedig - és ez a kevésbé örömteli hír - a "téma" feléledése kapcsán.

Én SchA testvérünkkel sok mindenben egy húron pendültem és osztoztam a vízióiban és lám, lám tökig állunk a csalánosban, azon bizonyos gatya, sőt alsógatya nélkül. Gyöngyöspata és társai ékesen bizonyítják azokat a dolgokat, amiről két éve beszélgettünk.

A korábban elmondottakat mind vállalom, most is így gondolom őket, az viszont megdöbbent, hogy Pintér kolléga, mint legfőbb belügyér még csak véletlenül sem áll a helyzet magaslatán és hogy még finomabban fogalmazzak, még csak árnyéka sem annak az önnön valójának, akit 1998-2002 között megismerhettünk. Ennyire számít a kor? Mert most egy vén totyakos tróger, mondjuk kb. egy Boros kaliberét bírja felmutatni, ami több, mint kiábrándító.

Ja és az EU katonai törekvései. Tényleg csak az irántad és a blog szerkesztői iránt érzett tiszteletem tart vissza attól, hogy ne egy Ford Fairlane féle cifra káromkodással válaszoljak. Szóval maradjunk a plasztikus példáknál. Mondjuk itt van ez a líbiai kis incidens. Ez mindent elárul az ún. szövetségesi kohézióról. A franciák akarják, lőnek is. A németek nem, mert hát tudjuk miért..., hisz Afganisztánban is csak akkor lőnek, ha már direkt találat érte őket, de először még a csőretöltött vaktölténnyel, nehogy baja essen Mahmudéknak. Aztán meg ott van a bunga-bunga ászkirálycsávó Berlusconi, aki akar is meg nem is. Egyik nap leszidják egymás felmenőit Sarkoval és bosszúból líbiai menekültekkel árasztja el Franciaországot, másnap meg már egymás vállát lapogatják, mégiscsak bombáznak egy kicsit az olaszok, no meg Sarko meg van hívva a következő "Szüzet szüntess! Lányoknak belépés ingyenes és csak 18 év alatt!" partira.

Szóval EDA ezekkel??? Ja, papíron, a bizottságokban, a power pointos prezentációk alatt és a konferenciák koktélos poharazgatásai közben, de nem ott ahol igazán szükség lenne rájuk...

ScoTTThun · http://candc.blog.hu 2011.04.26. 23:37:55

Hát...Pintér atyánkat nem hoztam föl, de ha már...
Az öreg még így is sokkal jobbabb, mint Mónikánk vót. Hibát-hibára halmozott, aminek a mai napig isszuk a levét. A BM megszűntetéséről már nem is beszélve. Bele is buktak csúnyán.
Pintér atyánk, meg áruló lesz, ha a nyuggerváltozásokat átverik rajta. Márpedig átverik, de lesz benne annyi tartás, hogy lemond. Igaz, már késő lesz.

EDA. Mindenben téged igazol a jelen és a valóság, de hinni kell, különben kinyírnak minket, mint Kenny-t a South Parkban.

UFF :)
süti beállítások módosítása